Sunday, August 29, 2010

Tempat Huru Hara

Salam
Jam menunjukkan hampir pukul 2pagi.
Tapi saya masih mengadap netbook free adik saya yg disumbangkan oleh kerajaan Malaysia.
Malangnya tersangat comel sehingga terpaksa menekan huruf A dgn ibu jari dan asyik tertekan simbol = ketika hendak backspace.
Baru balik dr KL.
Penatnya....
Jumaat lepas sekolah terus rushing to Bangi sebab Fad ada majlis berbuka puasa bersama rakan USIM di Red Wok.
Steamboat Korean Style Sizzling style lagi tu. Tapi aku tak berapa sihat hari tu, siap pergi ke klinik la lepas stemboating.Tak menikmati dgn khusyuk.Takpe la, next time will be coming again ngadap sampai sahur kat Red Wok.



Konsep yg sama dengan Tupai-Tupai. Foar any 100g wastages, you must pay RM10. Rm30 per person utk menikmati semua juadah yang ada disitu.





So, after g klinik semua, trus ke rumah Cnah coz stay there utk bermalam. Memang keadaan aku time tuh sgt kritikal.
Sian Cnah ajak aku sembang tapi aku tak layan sbb aku di bawah pengaruh bahan aditif di dalam ubat selsema yang aku makan.

Aku cerita setakat yang termampu jek la as requestes by Cnah. Kekadang aku heran, suke Cnah dengar cerita-cerita ngarut aku selama bergelar pendidik ini.
Dalam pada ngantuk sangat, aku masih boleh bangun sahur.
Aku juz minum air and makan 2 biji kurma.
Terbukti berkesan kuasa ini kurma.
Aku larat berjalan sakan seharian.
Bangun pagi, terus ke Seremban utk bawak Bluwey g jumpe kawan-kawan lainnya di pusat servis Wanija.
Amboi, kemain ko Bluwey....
So, sebelum travel di Hari Raya, telah memastikan kenderaan telah dalam keadaan yang sempurna.Tahniah.
Ganti Oil Filter, Engine Oil and Washer.
Semua is RM152 termasuk labour charge and govt tax.

Lepas bawak Bluwey servis, amek Mira kat KTM Semban, and we all heading to KL. Bersama seorang lagi kawannya Kiera.
Pegi Sogo. Seriesly, tak dapat nak beli pape coz orang sahaja di mana-mana.
Then, kuar dr Sogo pergi kat depan tuh, Jalan TAR.
Aku giler memborong tudung.Hehe..
Semua warna aku dh ada dh kot.
Nevermind, tak cukup boleh carik lagi.
Tak terasa langsung penatnya sebab dapat barang yang kita nak.Bagus...

Bawak Mira n her friend makan ikan dan menikmati Limau Nipis spesel di Bangi.
Okeyla, kenyang sesungguhnya ketika itu.
Dalam area 9 lebih dah abeh makan, maka pulanglah kami ke jalan yang benar.
Hantar Mira semula ke KTM and dia akan ke PD.
Kami teruslah ke Serting.
Tiba-tiba aku rasa lapar lagi jadi telah singgah di KP utk menikmati Mee Hailam.Best...
Sampai rumah dalam area pukul 1 pg gitu...N still tidak boleh melelapkan mata...
Bagus untuk beribadah nih!!!




Inilah companion yg join reunion Fad malam itu di hadapan Red Wok.

No comments: