Tuesday, August 24, 2010

Tiba-tiba....

Tiba-tiba sekarang adalah aku di dalam kelas 2A utk kelas 3 waktu direct tuh.
Tiba-tiba aku dah rasa panas hati dah nih.
Memang cikgu baru biasanya akan tidak expert utk mengajar dlm waktu-waktu yg panjang sebegini.
Tuhan tolonglah cepat sikit 2.30 petang sebab NGANTUK giler dah nih.

Tiba-tiba terus bagi nota kat student n suruh diorang salin.
Tiba-tiba jugak aku tengah rasa nak muntah ini.
Tiba-tiba bila tak datang mood mengajar itu, aku suruh budak-budak nih buat group discussion.
Buat drama tentang bagaimana nak menghasilkan projek elektronik.
Tiba-tiba aku tidak tertahankan bau softlan yang melekat dekat tudung aku ini.
Aku mual kah?
Ohho..tidak sabar nak kawennya sebab nk produce baby.
Kak Su kata kalau aku kawen bulan Februari depan aku boleh ada baby masa bulan 11 tahun yang sama.
Tiba-tiba nak tercari-cari teori apakah ini?

Bebudak, korang bincanglah lakonan korang nih macamana, yang penting pukul 2.30 petang adalah siap semua skrip aktiviti pada hari ini.

Tiba-tiba ku bersa mengantuk dan aku terus dah tak boleh nampak huruf apa aku sedang tekan ini.....=)))...zzzZZZzzzZZZzzz

No comments: