Wednesday, August 11, 2010

2 Al-Bukhari Gila

Hari ini ada kelas KHB bersama 2B.
Tetapi hari ini semua orang dalam kelas ini adalah gila dan membuatkan aku jadi gila.

Aku tanya balik apa komponen-komponen elektronik yang kita telah belajar sepanjang dalam Form 2.
Maka mereka semua telah senaraikan dengan baik semua komponen dan bila sampai BUZER...mereka cakap begini.....Perintang, Kapasitor, Suis, Transistor, BUZER..(Tettt)-bunyi buzer. Tak faham aku kenapa kena ada sound effect seperti itu. Saja la tuh nak memain kan aku.

Dan, aku terguna perkataan, NANTI SAYA SMASH AWAK KANG!..Tanpa disedari ada Syahmi Dzulnizam a.k.a LEE CHONG WEI, gelaran dia dalam sekolah ini. Tapi, seakan-akan ada aura pelik pd Syahmi, time aku sebut ayat itu, dia sedang membersihkan papan putih, maka terus terkilas kepala dia ke arah aku yang berada di belakang. Rasanya memang dia bersetuju la dengan gelaran yang dia dapat. Adik dia pun sekolah sini, kitorang panggil LIN DAN.

Aku sibuk masukkan markah dalam Buku Rekod untuk Ujian 3, ada seorang nih, kitorang panggil Pak Tam, aku tak dapat layan sangat time dia sebut markah dia sebab aku serabut dengar student2 aku yang lain nak sebut markah juga. Sekali dia boleh merengek...ALALAAAA..NIH NAK MARAH NIH...Aik...aku plak yang kene marah. Sian....nak perhatian. Manja la tuh konon. Tapi Pak Tam ni memang gila. Gila dibuatnya..

Dan, dalam kelas ni juga aku telah mengerat JAMBUL PANJANG Rafik Haizat. Perghhhhh..touching sampai cakap tak nak masuk olahraga tahun depan.Kahkahkah...Kelakar!

2 comments:

SurayaHarris said...

apa tu mimpi kena cabul..best tu..kenapa bangun..hahahaaaa...

telur itik sedap ke?tak ajak puuunnnn...
Yolaaaahhh

IZXA ULFADH said...

ish...yg mimpi cabul kite tuh muke cam azizi form 1b tp pake tudung krn kita nk tumbuk die. takut sbb my ......xleh bergerak pas tuh..freeze.jd kene bangun la..

telur itik gulai sedap, tp stok akhir2 krn dtg bazar kul 7.