Wednesday, August 4, 2010

Mendaki Lagi Satu Tangga Graf Kehidupan

Dulu...
Ingat lagi ketika di zaman matrikulasi
Ada satu program jati diri.
Ada fasilitatornya.
Ada modul LDK nya...Macam biasa yang dihadiri oleh anda semua yang biasa termotivasi.

Teringat pada satu aktiviti LDK.
Graf Kehidupan
Semua orang perlu melukis graf itu di atas sehelai mahjong paper.
Aku pun mestilah kene buat graf berdasarkan perancangan hidup aku.

Bila dah besar-besar nih, rajin plak aku baca novel islamik. Bermula dengan Ayat-ayat Cinta.
Fahri pun ada graf kehidupan.
Sama macam LDK aku.
Hari ini...
Aku nak keluarkan semula memori ini terhadap graf hidup aku.
Dalam mengantuk....aku telah memilih 11.02.2011 sebagai satu lagi (INSYA ALLAH...) cerita catatan fasa hidup aku yang baru.

Masih dalam perancangan. Menariknya....kerana pada awalnya, aku dah plan untuk adakan pada 20.11.2011..(ada memori pada tarikh ini disebalik kelawaannya), tapi, planning awal la kot alang-alang dh tengah hangat nak wat preparation nih. Okey, kekalkan semangat lamina ini.

Kenapa aku tulis pasal ini pada hari ini?
Sebab hari-hari sekarang adalah aku suka berangan-angan...

No comments: