Tuesday, August 24, 2010

Unhappy....=(

Hello..hello..hello...
Kenapa ya ada manusia yg apabila kita memudahkan tugas dia, dia kata kita menidakkan jawatan dia??
Kenapa tidak terbit rasa syukur dlm diri insan-insan sebegitu?
Apabila aku dah tinggalkan jejak Kew.8 dlm komputer sekolah hasil garapan 'hentam saja la labu' aku tuh, orang yg ada di dalam pejabat itu masih mempertikaikan kemudahan yg aku dh bg itu???Tidak daku fahami.

Harap-harap segalanya dipermudahkan.
Dan orang itu sepatutnya belajar menghargai aku.
Hari ini adalah waktu P&P yg aku dah terbayangkan kebosanannya.
3 waktu straight utk kelas yg bukan peperiksaan.
Hmm......silibus pun dh abeh, buku Form 1 tiada pula bersama dgn aku. Macamana yer nk buat revision.
Takpe, motivasikan diri ini. Jgn terlalu negatif pada perkara yg kita belum pernah lalui.Okay, Ejat mst masuk kelas dgn penuh bersemangat.

Hari ini bufday Kak Timah. Happy Bufsay dear!!
Smoga panjang umur dan dimurahkan rezeki...

3 comments:

SurayaHarris said...

Amin..dah praktis loya2 tu ok la tu..=p

IZXA ULFADH said...

amin..doakan...semuanya selamat.hehehe, tp pnh mmpi nk tnye akk posisi yg betul ketika.....

SurayaHarris said...

bengong ijat