Monday, December 13, 2010

Mimo Datang Membantu

Hola.
Semalam daku telah ke KL lagi.
Buat confirmation.
After a few discussion with da printing shop, then together with family mertua bersepakat utk b'cuci2 mata di Masjid India dan Jln TAR.
Mereka semua mencari baju yg cantik-cantik.
Aku...memang sesungguhnya cuci mata.
Tapi, hati ini telah ditarik dengan kuasa magnet terhadap alat yg macam comel ini.
Ye..MIMO datang lagi dengan Mesin Urut.
Sesuai sangat.
Aku nih suka menghidapi penyakit sengal dan sendi tulang ketika berada di dalam kereta.
Sama ada memandu ataupun hanya sebagai co-pilot.
Aku pun pelik.
Semua sakit melanda.
Pening, sengal dan sebagainya.
Saja la tuh taknak tolong drive.
Pilih warna putih coz biru dah habis.
Untuk diletak di dalam kereta.
Kebetulan nk ke Langkawi next week.
So, harus ada bekalan mesin ini.
Semalam, memang pening kepala sangat.
Sebab lambat makan.
Jadi, letakkan sahaja di kepala dan sekitar tengkuk.
Perghhh..sungguh melegakan.
Getarannya juga mungkin boleh digunakan disekitar kawasan berlemak.
Jadi tak perlu keluarkan bajet yg banyak utk membeli alat mengempiskan perut jenama Osim.

Dan....boleh di recharge.
See. Spt gambar di bawah.
Boleh juga menggunakan bateri.
Ada sambungan USB dan boleh juga sambungkan pada charger Nokia anda.
Harga???
Murah jek.
RM15.Untuk setakat ini adalah berbaloi.
Kucing aku yg menghidap athma pun aku tala kan mende nih kat area jantung die.
Baru die dapat bernafas dgn smoothly.
Bagus.

Nanti kalau mende ini sudah menjadi fenomena, boleh la anda mendapatkan yg lebih cantik atau lebih comel dr ini.
Ada yg boleh mengeluarkan warna-warna lampu disco.
Tp, semalam takdela.
Okeyla, dh fully charge.
Nk massage..Huhu.

2 comments:

amirah sharif said...

wey...bminat tol aku dgn bnda ni

IZXA ULFADH said...

ko bli kt jln msjid india..