Wednesday, December 8, 2010

Giler Kenyang..Bukan Kentang!

Bulan Disember nih sangat buat aku teruja nk makan banyak.
Tambah pulak dgn banyaknya kenduri dan jemputan perkahwinan.
Kalau boleh semua aku nk attend.
Nk rase masakan yg at the end of the event aku boleh buat satu sesi kritikan membina tentang hidangan yg disajikan.
Memang terasa sungguh nak makan.
Bayangkan jek la dlm aku tengah menghirup Sup Daging yang very superb kaw + nasi putih separuh aku boleh plan lagik nk order Roti Arab di tengah malam.

Tapi kat wall FB ak ada cakap nk kecik kn saiz badan kan????
Adakah ia hanya tinggal perancangan???
Sepatutnya utk mase 68 hari yg tinggal aku harus berhati-hati tentang waktu makan aku.
Uish..sape la yg nk nmpk seksi montel ketika mengenakan wedding attire ye tak???
Tp nk nmpk seksi krn comel itu ada la...

Aku jadi bertambah risau apabila aku order Kerang Berlada, Air Epal dan ternampak satu menu pelik di restoran feberet aku iaitu Nasi Goreng Jepun.
Sekali datang..Masya Allah macam aku nih dah jadi spesis orang Arab dah makan sebegini rupa.
Takut.
Tak dapat snap angle yg baik. Juz wanna show that they serve me with the biggest plate I ever saw! Compared to the next chicken chop plate.

4 comments:

Kunangsepi said...

weh, korang kawen bulan 2 ke?awalnya....bdw, aku xtau apa2 pon, mana la si fadu tu nak kongsi ngan aku..

nd

IZXA ULFADH said...

jgn ler bergundah gulana begitu wahai nd..krn kad kami belum siap lag..
jd nk invite secara formal konon-kononnya..
nk wat virtual invitation skang pun segan skang coz mcm terlalu awaal nk announce..
tggu yek...tp nk gtau awl la nih
12.feb di n9 n 5 mac di kuantan.
dtg nnt...

Kunangsepi said...

ok..noted...feb rupanya....hmm...aku expect setahun lagik..haha...

bdw, tahniah in advance...kata kat dia, kad xde aku xdtg....haha

IZXA ULFADH said...

dun wori akn smpi pesan ini in a minute..hehehe...dtg bwk adiah tv plasma