Monday, March 14, 2011

Ketagihan

Alhamdulillah..dh cuti sekolah. Ada masa kemas rumah, ada masa bangun lewat dan seminggu ini ada program di sekolah. Ada slot untuk aku dan pelajar. Belum berkesempatan balik ke kampung lagi ini.Fuhhh...

Bila ada masa lebih ada perkara yg aku tak patut buat sangat tapi aku buat.
Bermain game. Sekarang waktu menunjukkan jam 3.00 pagi. Stop bermain utk blogging.
Tadi ada tournament Vancouver 2010 dengan suami. Aii...ketagihan betul aku main game ski tuh.
Petang tadi lepas wedding ke Linda sanggup ke Seremban nak cari game summer athletic. Oh....baru aku tahu, aku minat sports game lagi-lagi kalau Track & Field. Tapi malangnya tiada di Terminal One. Lain yg aku beli. Cheh!

Main game memang buat orang addicted sanggup bersengkang mata kan. Lagi-lagi kemaruk mensyukuri kenikmatan sebuah TV LCD, hadiah perkahwinan yg bermakna.
Aku pun dh mula dijangkiti. Tapi cepat berputus asa. Tak pandai sangat control controller nampaknya. Harus cuba bersendirian selepas ini tanpa guideline.

Petang tadi Kak Su ada cakap mens are good in navigation and controlling something. That's why lelaki memang lebih layak bermain game, lebih sesuai memandu kereta. Hmmm...betul jugak kan. Memang lelaki mudah dan cepat belajar. Cuba sikit game training, semua akan jadi okay dan juara la...
Aku jek yg give up......

Apakah game yg sesuai utk aku main buat masa ini kawan-kawan?
Game masak-masak cake kot????

Suami...
Wah..kemain kamu yek. Tadi drive dr Seremban gaya mengantuk giler, sampai rumah bila on jek XBOX, sampai skang tak berhenti-henti yek..
Aku..harus tidur awal.
Esok akan ada latih tubi KHB utk Form 3. Jadi harus ke sekolah lebih awal bagi memfotostat segala bahan. Macam boring jek dengar nye kan...Tp, aku kan yg menurut perintah......

No comments: