Thursday, March 3, 2011

Hari Ini Aku Bertambah Geram!

Selama ini aku tak pernah terfikir pun nak pindah sekolah.
Tapi hari ini, I've deceided to make it real!
Geram giler aku.
Bukan sebab orang-orang nk suruh relief dari 7.30 pagi sampai 12.30 tengah hari direct, tp sbb pengurusan yg skang nih nk pressure aku+mempersenda-sendakan kredibiliti aku seolah-olah aku nih orang yg tak bertanggungjawab langsung kt sekolah nih.
Kepala ...******* kau. Aku ni selalu fikir pasal orang sekeliling sehingga kadang-kadang tuh aku yang kena balik, aku diam jek.
Tapi bila dh ade orang bercakap seolah-olah aku melepaskan tanggungjawab aku, memang aku rasa nak bakar jek sekolah nih.
Padan muka!

9 comments:

SurayaHarris said...

tak baik bakar.nanti akak nak mengajar kek mano?ontah..tak tau den do!hahaha

amirah sharif said...

sabar jatttt...

IZXA ULFADH said...

ei..kegeraman aku smpi de slot bersama kak yong membantu..kehkeh..kak, kalo dh terbakar leh la akk dipindahkan ke JOHOR.kn lg suke.

Anonymous said...

kite bakor je...kite bakor...
hahaha...

SurayaHarris said...

betul betul..nak lighter?

IZXA ULFADH said...

kite bakor ye hussin..kak limah sume..the best thing...pengetua pun mintak mahap ngan aku..

miahaaha....
(gelak kak suk)

SurayaHarris said...

bila dia mtk maap?ce citer ce citer?

Days said...

dis blog better ade chat box puan.:)
btw.regarding ur entry.sabooo byk2.


p/s: i didnt noe u already jadi puan.but congrats yeahh..
-old fren-

IZXA ULFADH said...

days: is that tru..my OLD FREN???
anyway, thnx for ur idea..hmm dulu ada chat box tp skang dh xletak la..

bru jd puan: 3mggu yg lepas..