Tuesday, March 1, 2011

Jom Terjah By Juz A CLICK!

Bersemangat jek selepas mengetahui maklumat terbaru. Affiliate my blog. Yehuu..
To all the readers, bila tengok diz banner:


Jgn segan-segan klik-klik dan saya akan klik anda semula.
Win-win situation happen here okay..
Don't forget bila dh klik tuh register la skali. Anda sebenarnya tidak akan membazirkan apa-apa pun. Hanya perlu rajin membawa hala tetikus anda dan klik kiri tetikus atau touchpad, anda juga akan mendapat apa yg saya dapat secara mudah. Hahaha... (gelak gembira sakan)

4 sen per click..Hmm..cuba la dulu. Terima kasih kpd Kak Iman atas tunjuk ajar di dalam open tutorialnya. Saya nak ajar anda semua juga bagaimana melakukan perkara yg sama seperti apa yg saya buat. Very easy dan mudah difahami.

1. First klik banner ini supaya anda akan dibawa ke interface yg sepatutnya.
2. Dan KLIK IKON HEARTBEAT seperti yg dibulatmerah kan itu


3. Pilih CREATE ACCOUNT (cari la sket ye..coz macam agak kecil)


4. Taip PASSWORD EMAIL ADD, kemudian terus tanda pd kotak I AGREE HEARTBEAT dan CONTINUE
5. Kemudian, anda sudah pun mendapatkan ACCOUNT HEARTBEAT ini, maka KLIK JOIN HB AFFILIATE
6. KLIK ONLINE APPLICATION (grey font) dan ISI SEMUA MAKLUMAT YANG DIMINTA SPT YG TERTERA


7. Masukkan MAKLUMAT BLOG korang
8. Fikir-fikirkan KEKDAH PEMBAYARAN kegemaran korang dan CONTINUE lagi sekali
9. Then, KLIK MY HB AFFILIATE
10. Kemudian keluar paparan GET A CODE

11. Maka PILIHLAH jenis-jenis CODE yg menjadi kegemaran anda spt pic di bawah
12. Bila dh COPY CODE, maka pergi la ke ruang DESIGN di blog masing-masing, pilih ADD A GADGET, pilih HTML/JAVA, dan PASTE kan pada ruang berkaitan, DRAG pada mana bahagian kegemaran blog dan SAVE CHANGES seperti urutan gambar di bawah:




13. Ulangi langkah No.12 jika ingin meletak lebih pelbagai bentuk banner HEARTBEAT di blog anda.
Wah..sungguh mudahnya. Mari register beramai-ramai dengan mengelik sekali lagi banner di atas atau di side bar saya yek..
U'll stabilize ur own Heartbeat! Selamat Mencuba Meng'KLIK'. Jangan lupa jd FOLLOWER daku juga.

4 comments:

Iman said...

Dah ketuk ketampi dah heartbeat kat sini..muahhhh

IZXA ULFADH said...

huhu...thnx allota sis.

amirah sharif said...

haha...aku da ltk kt blog aku

IZXA ULFADH said...

aku tahu..satu perkembangan yg bgus..kihkih..jumpe mggu depan