Tuesday, September 7, 2010

Update Already!

Perghh..
Tajuk entry jek cam aku nih artis la plak ek.
Dah lame betul aku x on kan laptop sendiri.
View my fesbuk, view jugak. Tapi, sekadar view jek la.
Blog..baca semula apa yg aku tulis. Sebab dah ada kat rumah nih banyak plak aktiviti aku tanpa disedari.
Masak, ngemas, g shopping dan shopping lagi.
Aku sesungguhnya sibuk melengkap dan menyudahkan segala persiapan.
Tarawih pun dan banyak hari aku escape and ada yg buat sendirik jek.
Coz...malam-malam bekerjasama bersama adik-beradik memasak untuk sahur.
Bila baca blog orang, semua orang sibuk buat kuih raya.
Aku teringin jugak.
Tapi takde kekuatan.
Macam fikir akan terjejas puasa aku kalo asyik sangat bau aroma kuih dan biskut dibakar.

Dan sibuk jugak aku memasukkan duit raya ke dalam koleksi sampul duit raya aku.
Senarai penerima duit raya pun aku dah sediakan.
Alhamdulillah, settle semuanya walaupun dah di saat akhir.

Terima kasih Public Bank. Kamu memang the best bank ever.
Masuk jek dalam Public Bank pagi tadi, almost all the pendeposit adalah dari kaum Chinese. Pun sama-sama sibuk.
Tapi, semua jenis duit aku nak ada kat Public Bank.
Aku, sebagai agen Public Mutual pun mesti la sokong 100% my Public Bank.
Patut la berpotensi bila aku tengok penyata 5 bulan mak.
Tak pernah mengecewakan.

Kemas rumah mesti nak yang paling perfect.
Bilik sekarang pun aku rasa dah lengkap dengan adanya bantuan bahan pendingin R134-A.
Maklumla....bilik nak sambut orang baru (tahun depan la...) mesti nk paling selesa dan menyelesakan.

Status akan bertukar dalam masa 11 hari sahaja.
Tak sabar nak tahu, ada perbezaan kah????

No comments: