Sunday, September 12, 2010

The End of This Day...1 a.m...

1 a.m..and it's now is raining..
Hecehlaa...macam lagu Trademark plak.Cume die adalah 2.a.m.
Penat sungguh!
Dari lepas Zuhur berjalan utk shot raya ke-2 nih.
Dan baru kembali semula ke umah Mbah tepat jam 1 pg td.
Mandi..mandi n siap-siap mengadap laptop.
Semalam...adalah 1 Syawal.
As usual, utk raya pertama adalah beraya di sekeliling kampung bersama segerombolan famili-famili dari atuk dan nenek yang sama.
Hari ini baru tau kaedah nk transfer gambar dari hp yg aku telah t'tinggalkan USB cable nya

Hari ini..
Janji dgn mak buyung Intan utk jumpa Acheh.
Acheh my bestest.
Tak sangka n unplanned..Acheh masak special utk kami.
Besh..
Then, after 4pm terus gerak ke Benut, Pontian rumah ex-housemate adik.
Sampai dalam area kul 6 coz area nk sampai umah member adalah sangat jam hanya krn sebuah traffic light.
Ondaway balik semula ke Labis berniat utk singgah Parit Sulong BP.
Mase tuh dah area 7.30. Tapi nak singgah gak.
Rindu giler kat Parit Raja. At least nak lalu dpn UTHM.



So, this is the best shot that I can get ketika sedang meluncur laju di hadapan alma matter. Kagum melihat library baru yg tersergam indah di belakang sana. Tapi xdapat amek gmbr library sbb jauh dr simpang jalan.

Ni pose ketika sedang menunggu makanan di sebuah gerai di Tongkang Pechah. Kakak, adik and kazen aku dah hangin-hangin menunggu makanan, tp aku yg cool kan dats y sempat ak berpose-pose sendiri tnpa muke yg lain.

Selalu after one pose, mst MMS kt Mr. Fad, tp malam ini aku marah betul ngan die even pagi semalam dh antar mesej maaf yg sangat syahdu dr kedua-dua belah pihak.
After makan, terus heading semula ke umah Mbah dgn bantuan GPS henpon baru.

Dan ini pula koleksi gambar raya pertama aku di kampung. With sebahagian kazen dan anak buah aku..(anak sepupu aku).Nanti extras will be upload on my FB.
Tak lupe nk wish..SELAMAT HARI RAYA KE-3. Esok nak balik Pahang pula....

No comments: