Sunday, September 19, 2010

Kahwin..Tunang..Marilah!

Itu tag line Nona Florist Bahau.
Macam kelakar.
Tapi cukup ramai orang datang kedainya termasuklah aku yg dh ada membership dgn kedai itu.

Semalam...18 Sept.2010, sahlah aku menjadi tunangan Fadhlullah bin Rahman.
Insan yg aku dah cukup kenal selama hampir 6 tahun.
Satu tempoh masa yg cukup lama.
Yang kalau kawen tuh, dh boleh ada anak 2 la...

Bertukar lagi satu fasa status aku.
Satu penantian yang hampir pasti.
Satu kehidupan baru yang bakal aku lalui nanti.
Ini adalah langkah permulaannya.

Terima kasih kpd yg sudi meluangkan masa dan tenaga menghadiri majlis rasmi semalam.
Rasa terharu dengan segala pengorbanan.
Memang, bila nama kenduri, letih dan memenatkan.

Nasib ada pembantu teknikal En.Rizal yg sudi meringankan tulang di majlis ini.
Layak mendapat duit raya tambahan.

Gembira.....dan gembira.
Terima kasih juga kepada Kak Ana dr GM Bridal krn telah menjadikan aku spt ini.......







Oh...tidak...............Malu!!!!!Dan aku masih rasa spt biasa mcm org biasa yg biasa-biasa saja.....

No comments: