Sunday, October 16, 2011

Satu Cabaran

Untuk makluman, saya bukan seorang ahli sukan.
Tapi sangat berminat berkecimpung dalam bidang sukan.
Pada tahun ini, amat terharu dilantik menjadi coach daerah untuk olahraga.
Sukan peberet saya sejak dulu hingga kini.

Saya giler kumpul kasut untuk bersukan.
Tapi bersenamnya jarang sekali. Apatah lagi nk berlari sakan.
Hanyalah mampu meniup wisel dan memegang stopwatch dr jarak jauh.

Matlamat saya kali ini adalah memasuki Sekolah Sukan Malaysia Pahang yang bakal beroperasi pada awal tahun hadapan.
Bukan sebagai coach tp sebagai tenaga pengajar akademiknya.
Sebenarnya saya mohon pertukaran ke sekolah jenis itu.
Maka saya telah memasang angan-angan untuk memiliki sepasang lagi running shoes jika saya berjaya berpindah.
Yang saya heran suami pun sibuk nk jugak.
Ah senang....beliau belanja la saya sepasang.
Sungguh bernas idea ini.

Kasut apakah idaman saya dan suami???

Ye...inilah dia...Puma Running Shoes Usain Bolt Signature.
Usain Bolt nih juara dunia tau 100m.
Beliau nih ditaja oleh Puma.
Kalau nk tau kat lens die pun de lambang Puma.
Cuma yg kelakarnya, even pemegang rekod dunia pun boleh plak lagi false start. Hehe..

Ala biase la. Teknikal problem.
Orang terror pun boleh tak masuk list final kan.

Matlamat kami suami isteri mendapatkan kasut ini adalah untuk menguruskan body dan mendapatkan shape asal kami yg dahulunya menarik perhatian rakyat sekeliling.
So, mestilah ada cabran dan habuan.
Barulah bersemangat ye tak????
Kalau next entry saya menceritakan kembali kisah kasut ini, maka saya dapat pindah la tuh ek..
Okay, dah...Chow chin chow.