Tuesday, October 18, 2011

Cuti-cuti Cinta!

Last weekend, bersama suami telah pergi ke suatu tempat untuk konon-kononya kamu bercuti-cuti cinta la.
Almaklumla...lepas kawen nih belum berkesempatan bercanda mesra di tempat-tempat menarik.
Ala..g dekat jek.
Kebetulan suami attend ISO Training.
So budget utk percutian ini takdelah sebab ditanggung sepenuhnya oleh pihak universiti.
Hehehehe....
So, kat sana terjoin la jugak family day. Kira 2 in 1 la.
Yg sedihnya, satu keping gambar pun tak snap utk memori.
Sebab NiPopCorn Nikon D3000 tertinggal kat rumah la plak.
Huhu..sedih. Pakai HTC pun xmampu nk mengabadikan memori ini.
Jadi aku pun ambik jek la gambar dr staff yg attend. Maaf ek.
Cume gambar laki aku jek la yg ada pun sebab die yg over mandi kolam.

Lupe lak nk impom kitorang bercuti kat mana...
Ahhhaa..kat Suria Cherating Beach Resort.
Tepi pantai betul.
Petang-petang jenjalan ngan suami.
Pastuh g Kuala Kemaman makan satar.
Besh.
Carik ketam bercili..tak berkesempatan pulak sebab belah siang suami berkursus sakan tuh.

Nihla bilik kitorang...Twin-sharing jek. Sbb check in lambat. Takpelah considerd la pd family yg ramai ahli..
Ini gambar staff len dgn familinya...Tp ade gambo laki aku, ak papar kan la jugak.Heheh...

Malu jugak kadang-kadang terasa bila mula bergaul-gaul ngan family yg lain.
Tp kene biasekan bawak diri kan...
Aku pun cuba la berhadapan dgn yg len walaupun aku rase aku ngan suami aku nih mcm honeymoon jek org len bergumbira ngan anak masing-masing.
Macam tak malu..
Tapi, itulah hakikat berorganisasi.
Terimalah seadanya.

Makan satar di Warung Aziz Satar. Gila! Nama pun nk artisan.
Yg penting seronok.
Free.
Bebas dr fikir hal di tempat kerja.
Walaupun sebenarnya pd Sabtu lepas cikgu-cikgu skulah SABK N. Sembilan wajib join meraikan TPM yg dtg melawat negeri kami time tuh.
(Nasib baik aku tak datang, aku dengar-dengar sume cikgu sign then cabut.....)
Alu telah memilih jalan yg benar utk bersuka..Hihihi.

1 comment:

aDa MasA LeBih... said...

sonoknye holiday..ejat, cane nk wat pilih font yg cntk2 cam kat blog ko ni?