Sunday, October 30, 2011

End Of October Nampaknya...

Hari nih bersiaran dari Taman LKNP Bukit Setongkol, Kuantan.
Uwaaa...sakit gusi plak.
Tak boleh mengunyah nih.
Harap family mertua faham nape aku senyap sunyi jek.

Nk cerita sket tentang apa yg berlaku di Oktober ini.
Banyak bercuti. Bagus. Stiap minggu g bercuti nampaknya.
Tp jgn salah faham, percutian ini satu pekerjaan.

2 minggu lepas..ke Suria Cherating Beach Resort.
Aku pun dh hapdet foto-foto curik di Gugel itu.

Kemudian minggu lepas, bermula Ahad sampai Selasa ada Kem Menuju Menara Gading Calon SPM sekolah aku. Di sponsor oleh Kolej Komuniti K.Klawang, RISDA dan opkos PIBG sekolah aku. Buat kat Golden Straits Villas PD.
Nih entrance die. Boleh la.....
Pastuh time free malam kedua di sana...dapat la aku menyantap Ketam Bercili. Murahnye. Sukeeee.

Nyum..nyum. Memang tersandar ak balik tuh.Giler kenyang. ALhamdulillah.
Dan minggu nih plak, dengan sponsor penuh dr Family Mak Teh yg duduk di Kerayong tuh, aku untuk kali ketiganya ke......Taraaaa....

Yg nih tak tahan nih. Tak malu betul nk join.
Sampai koyak la seluar aku.
Kalau tak koyak tuh, memang tak berhenti main air.

Yg syok jugak bulan ini, ak dan suami g nonton-nonton. Lame betul tak nonton. Citer memang terbaik la. Terinspirasi aku. Leleh la jugak bila tengok movie nih. Pe la...orang lain tengok teruja aku nangis la plak...

Memang best nonton. Korg jgn risau citer ni bukan men'jiwang'kan. Ak jek feeling touching sgt.

Bulan Oktober jugak, bufday my sis yg ke 28 tahun pada 25 Oktober yang lalu.Sama plak bufday ngan Jurulatih N9-Azraai Khor. Hepi Bufday Kak Long. Nnt aku bagi adiah ek.
Ak bg gambo jek la dulu.. Yg real tunggu ak balik serting.
Dan, last but not least..Tahniah bagi skuad Si Rusa kerana telah berjaya merampas kembali Piala Malaysia 2011. Tak sia-sia aku g beli T-Shirt baru nk sokong punya pasal.

Haha..Pe daa punya soalan. Milik Negeri Sembilan la..
Ok la kengkawan, nak balik Nogori dh nih. Dh petang sgt dh nih....Daaaaa.

No comments: