Wednesday, October 5, 2011

Demam Exam

Okey semalam PMR dh bermula.
Anak murid kesayangan pun dh mula berjuang.
Suami demam pula Isnin lepas n dapat la MC sehari.
Kesian xleh bangun even ada kawan die datang rumah tumpang sembahyang tak dapat jumpa.
The next day aku lak rase macam demam kot.
Kuat betul virus si suami nih.
Ak kene lagi teruk.
Semalam punye sesi petang aku excuse dr jage exam.
Ketua Pengawas ak baik sangat.
Best..best.

Malam tadi setelah menepek kan KOOL FEVER, aku tidur tak ingat dunia.
Aku avoid makan ubat.
Berhati-hati kata orang. Haha.
Walaupun belum sahih lagi.
Hari nih rasa tekak aku nih dh tak boleh menelan air liur la plak.
Sah tonsil mesti bengkak punye.

Hari ini jugak second day jage exam kt sekolah sebelah jek.
Ada cerita kelakar.
Sorang calon nih mintak izin g toilet.
Punye la lama g toilet, rupe-rupe zip seluar die terbukak.
Adoiyaii..
Kawan Pengawas yg lain suggest suh tutup ngan kertas waktu duduk nanti.
Sambil tuh aku berdoa, tak nampak yg bukan-bukan waktu meround nanti. Hehehe...
Sengal jek.

Minggu nih terasa la nk ajak hubby g jenjalan somewhere check-in hotel...
Ada plan tak nk pi mana???

2 comments:

amirah sharif said...

de good news habaq mai kt cek na... :)

IZXA ULFADH said...

gud news berjaya pergi bercoti2 cintaaa