Wednesday, July 27, 2011

Yeah.Berakhir Sudah 5 Slot

Ok. Selesai sudah kelima-lima slot yg perlu diperdengarkan oleh si telinga guru-guru yg mengikuti induksi di Straits Meridian ini.
Masa utk membaca dh tiba.
Langsung takde mood.
Yg aku buat adalah..apa yg kawan aku baca tuh la jugak yg aku baca.
Nk sama-sama perjuangannya konon.

Kt sini berinduksi bersama kawan sekelas kat UTHM dulu. Lyn. Die ngajar TKC. Tersekali lak induksinya. Pastuh, yg lg best, ditakdirkan satu kumpulan lak. Maka nk lg hebat sebilik lak tuh. Memang  bertenaga la gabuungan kami nih. Dlm kerja kumpulan pun buat mende paling simple iaitu sediakan Power Point. Dapat lak tajuk assignment individu aku. Cheh. Mudah sangat. Tak yah bersusah payah pun. Cume nk kene struggle study utk exam.
Adala try jawab soalan-soalan induksi lepas. Giler satu pun aku tak reti jawab melainkan kalau merujuk nota.
Ai..apa la nk jd ngan aku skang. Dh tak cekap dh otak aku nk proses mklumat. Kene ulang banyak kali baru dapat.
Hmm...jap ek..aku nk search style pemakanan yg macam mana boleh menajamkan akal kembali......

2 comments:

amirah sharif said...

gile r kamu b2..how come bley dpt 1 group?bkn diorg bg group ikt nama ke?1 blk plak 2..cet...Allah mudahkan urusan ko kn...dpt tjk asgnmnt individu so sng wt pwr point...cm aku gak dl dpt asgmnt group tjk asgnmnt indvd aku sndr...huhu..gd luck beb test esok

IZXA ULFADH said...

tuh la nye..nama lin no.12 nama aku no.17...tuh dh rezeki sekumpulan.mmg tak bergaul la ngan org len sbb dh de kwn..cheh. soklan objektif kalo ko nk tau...aku men tibai jek.hampeh.benci giler susah