Wednesday, July 6, 2011

Perhimpunan 9 Julai 2011

Hebat betul penangan isu Perhimpunan Bersih 9 Julai 2011.
Aku dan warga pendidik lain pun Insya Allah akan berhimpun jugak tapi bezanya berhimpun kat dataran sekolah jek.
Hehehe....Sempena Majlis Pelancaran Bulan Kecergasan.
Pergghhh bahaya nih statement nih. Boleh disalahtafsir.
Tp, nk buek cmno.....Dh araham KPM. Maka aku jadilah yang menurut perintah.

Tp nk tau tak, adanya program pd Sabtu ini, berlaku ketidak adilan terhadap cuti dan saat-saat merehatkan diri di hujung minggu.
Kerana apa???
Kerana dh 4 minggu berturut-turut aku diarahkan utk menyertai program pd setiap Sabtu.
Kalo dapat claim OT berbaloi la jugak....
Hmmmm...
Starting this date:
18 Jun 2011~Bengkel Kajian Tindakan Guru Sains Math di USIM
 25 Jun 2011~Kursus Profesionalisme Kemenjadian Murid Guru SABK di IPRM
 2 Julai 2011~Larian 1M 1S 1M
 9 Julai 2011~Perlancaran Bulan Kecergasan

Dan yang bakal berlangsung melengkapkan jumlah 5 minggu Sabtu....
16 Julai 2011~Hari Kualiti SMA Dato' Hj Tan Ahmad 2011

Gilo!
Smpi PK aku pun cakap aku adalah guru terbanyak menghadiri program pd hari Sabtu untuk Jun dan Julai. Thniah krn menghadapi tekanan dengan berhemah...
Readers.....Doakan sy hepi dgn kerja-kerja sy ini walaupun ianya nampak tidak adil.

1 comment:

SurayaHarris said...

Sumber inspirasi smadata..berbekalkan prinsip, ijat boleh kasuk juga boleh!hehehe