Wednesday, October 6, 2010

Express Update

Express update.
Krn dah lame x update..
Tidak rajin mengupdate.
Sibuk update mende lain iaitu fail-fail dan bg tip top itu Buku Rekod Mengajar.

Kerana kamu pegawai kehormat PPD.
Lengkap giler Buku Rekod aku.
Terima kasih krn menjadikan aku sekarang adalah CARE kpd SKT ini.
Baru terbaca pekeliling bahawa guru-gur tidak perlu menulis/mengisi borang LNPT krn hanya perlu menjadikan BRM sebagai SKT yg sekiranya segala butiran adalah wujud dan lengkap, maka 70% is yours.
Pekeliling nih dh wujud mase tahun 1995 lagi.
Perghhh..time tuh adalah aku berumur 9 tahun.

Jadi, cekgu-cekgu....pastikan BRM anda dilengkapkan walaupun untuk mengisi kalendar sesi persekolahan. Jangan malas.
Anda kan suka untuk bercuti.
Alhamdulillah, Unit Penilaian & Peperiksaan yg aku pimpin, mendapat ucapan tahniah beribu-ribu lemon dr PPD.Markah dlm lingkungan 90% la katanya si GPK 1 aku tuh.
Harap, akan bertamabah baik dr semasa ke semasa dengan keadaan fasilitas yg kurang sempurna seperti di kebanyakan sekolah.
Moga terbukti spt yg aku aku dok bangkitkan tugas-tugas aku di borang LNPT tuh.(TAK SUKA TULIS BORANG INI).
Skang tengah dok tengok budak exam.
Ada ke susah soklan nih.Tak langsung aku tengok.
Budak sekarang nih aku perhatikan adalah malas untuk berfikir.
Whats wif u guys..
Cheer up la..
Dah ada jawapan tinggal pilih dan letak sahaja.
Nih baru sejam pertama dah syahid dah.
Adoiiii..parah betul aku tengok generasi hari ini....
Tolong nyanyi sikit lagu SEROJA-Mawi..oopsss..tak suka Mawi, Jamal Abdillah tuh.

Dah..dah...nih dah tak ekspress dah nih...Stop!

No comments: