Friday, October 22, 2010

22 Oktober 2010

Masih lagi di mood Tragedi Oktober.
Oktober..berlalu pergi seakan cerita Arnab dan Kura-kura yang mana kura-kura itu merujuk kepada bulan Oktober.

Aku...
Dah tahap kecewa giler menantikan berakhirnya Oktober.
Walaupun setiap hujung minggu diiisi dengan sepenuh-penuh aktiviti di luar kawasan liputan.

Bagi student Form 5 aku, pastinya bahang debaran peperiksaan dah mula menjenguk rasa.
Betul-betul dah tinggal lagi sebulan sahaja.
Memang kitorang tengah all out giler nih.
Even aku sempat berfesbuking sedang pelajar lain bertungkus lumus menyiapkan latih tubi yang aku bagi.
Korang..GUD LUCK dan MESTI RAJIN-RAJIN OK!

Minggu nih adalah minggu melayan MY BLUWEY.
Kita akan ke pusat servis kenderaan.
Kamu kan udah kangan mau ketemu rakan-rakan kamu yang lain disitu.
Insya Allah, time2 tengah takde gaji nih, aku korek la mana-mana tabungan yang ada.Hanya utk kamu.
Duit tuisyen utk dua bulan belum dapat lagi.
Syoknye bile dapat tunggakan banyak-banyak.
Gatal tangan aku.

Hari ni Ustaz Ali bawak nasi minyak dari rumah.
Thankx ustaz.
Bila plak la aku boleh nk belanja cikgu-cikgu nih yek.
Nak tunggu pelarasan ntah bila-bila kala.
Hope dat, bulan nih ada la ek.
Suke
Tapi tuh semua duit utk perkahwinan nanti.

Guess whut??
Akhirnya aku dapat jugak nak mengabadikan tarikh 11.02.2011 dalam diari kehidupan aku.
Insya Allah, abah dah plan utk setuju tarikh berkenaan krn pada raya Cina..banyak pulak orang nak langsungkan perkahwinan.
So, for those who reading diz.....plis save diz date on ur planner k...

No comments: