Sunday, February 6, 2011

Pic Basi Terbaik

Alangkah bagusnye kalau aku dapat stay up seperti ini untuk menyiapkan minit-minit mesyuarat.
Tapi kekuatan itu tidak datang.
Nak buat minit perlu dengan mood yang stabil sebab nak mengarang ayat formal.
Blogging....hmmm..tak perlu kata-kata rasmi.
Apa yang kau fikir itu yang kau taip.

Fadhlullah dah tertidur kot.
Tadi elok online dengan aku di FB.
Takpe la Fa..janji Fa dah buat satu perkara gembira untuk B sebelum tidur tadi..BOOKING.
Alahai..bila baca tajuk blog nih seolah-olah blog present kan tempat-tempat menarik ala-ala majalah Libur gitu.
Actually, banyak juga holiday's best places yang aku dah pegi.
Tapi pemalas nk tunggu gambar-gambar di muat naik.
Malam ini, dengan segala kegigihan bahana tidak dapat melelapkan mata, aku upload gmbar aku bercuti bersama family di Langkawi pada Disember lepas.
Agak berkurun. Rasa macam dh haplod la. Ini best pic pada pengamatan aku walaupun tak pro pun..Hehehehe...
Tapi, perlu paparkan. Even kt FB pun aku tak haplod pic terbaru aku..
Layannnn...

Gambo nih aku suke...mcm majalah Dari Desa ke Desa..Wawasan...


Siapa bilang Gadis Melayu tak menawan..tak menarik hati tiada memikat..Kene sebut gadis tuh dlm minggu nih banyak-banyak...


Owh..gedikss sungguh la Cik Ejat..Wah...macam mencecah awan..

.
My Fa....Luv him...Sebab sanggup drive kan aku sampai Kuala Perlis.

Okey cukup untuk setakat 4 gambar dahulu...Sakit bahu dok meniarap sambil taip.

2 comments:

shan said...

ijat nak tawen e... bilo tarikh keramat e tu...

IZXA ULFADH said...

shan~12 feb 2011..jemput dtg tau...