Thursday, February 3, 2011

Kesuntukan Waktu

Salam...
Hari nih baru menjejak kembali my blog world.
Sebab selama seminggu bertungkus lumus berpijak di bumi nyata.
Bila on this lappy, ada counter.
Tertera nya hari yg tinggal.
Almost one week from now on.

Minggu nih aku import dua orang student aku untuk tolong aku buat door gift.
Everything is almost done tp rumah tak dapat nk fully kemas because of..AIR TAKDE dh 3 ari.
Bengang betol aku.
Macam still under control la perasaan aku ketika ini.
Kalau boleh nk bg doorgift nih cepat-cepat sebab dh macam lautan dh kt rumah aku.

Korang percaya tak yg aku xexpect kawan aku akan datang beramai-ramai???
Sebab..ak memang dh tag kt FB..even kad pun dh diposkan sebahagian.
Ak tgok awaiting reply tuh ramai lagi.
Pelik jugak aku.
Event dorang tak update ke?
Aku mintak add.
Jika ada yg comment back their add aku tuliskan di atas kad.
Try call, not reachable.
Jd, kawan-kawan..nnt jgn kecik ati bile tgok aku dh kawen, korg tak dapat attend wedding aku.

Lagi plak, banjir.
Aku tak rase POSMEN akan sanggup meredah air nk pos kan kad tuh...
Hmm...berserah pada Tuhan..
Sesungguhnya, rezeki, jodoh pertemuan di takdir tangan-Mu Tuhan....

Hopefully, pada kawan-kawan yg dh terima n view event pd wall masing-masing, accept kaedah itu even kad akan sampai lewat....
Sori bangat!

No comments: