Sunday, February 6, 2011

Entering The Blog World

Wow..tajuk macam sesi launching my blog plak kan..
Okay, juz nk bgtahu la kpd all da readers, Cik Ejat nih bukan tahu sangat mengaplikasikan kuasa blog sepenuhnya.
Actually, dh lama dh de blog nih. Seingat saya area akhir tahun 2009 gitu.
Tp tak pernah tahu how this blog will give u an earning.
Tengok saja kemalasan Cik Ejat. Ada side bar utk label. Tp setiap entry yang ditulis tak pernah dilabelkan. Ada la dalam 2-3 zaman dulu-dulu.

Baru-baru ini ada register dengan Nuffnang.
Itu pun my sis yg ajar.
Adik lagi advance dr aku.
Blognye saja ada macam-macam.
Buat header footer sume.
Aku...juz taip what I wanna say...
Jd jangan gelak yer tengok counter pengunjung tuh.
Kalau la letak time mula-mula publish this blog, mesti dh ramai pembaca alam maya and followers kan.Ahakz...Impian....

So, bermula dr sekarang nk mempergiatkan lagi penulisan blog ini.
Kalau boleh nk berbentuk kpd Travelog...(betul ke nih aku eja????)
Sebab selagi kaki mampu melangkah, selagi duit masih berkepuk...Akan aku jelajah seluruh pelusuk sisi alam ini.

Yang syoknye satu persamaan aku denganbakal suami adalah..kami berdua traveller..dan suka ricky tempat-tempat makan n snapping food picca.
He is so supportive..Lagi-lagi bila tahu aku dh register with the Nuffnang.
Bagi plak URL blog-blog lain yg berpotensi in the market...
Thnx dear..Nnt dok rumah boleh la manage blog B yer....

Thnx juga utk readers yg setia...Selagi mentol ini masih menyala...dan sel-sel otak masih berkembang, akan memantapkan lagi kemahiran berbahasa melalui penulisan blog ini.

3 comments:

SurayaHarris said...

selamat maju jaya!

IZXA ULFADH said...

akk lg cemerlang...

Eyfa Si Bulat said...

pehh , semenjak pkai nuffnang , visitor luar ngare pun masokk der . hahaha .

p/s: wahh , bangge dpt masok name dalam belog anda . hahaha xD