Tuesday, June 14, 2011

Tortilla Ayam

Thans to TryMasak for this simple masak-masak vids.
Aku rasa aku orang paling lambat tahu pasal resipi tortilla nih.

Semua bermula apabila suami gemar sangat makan Twister Pocketful KFC. Tortilla nih ala-ala tuh la ek.
Bahan-bahan untuk tortilla nih sume aku dh beli except the main ingredient>>>Tortillanya!
Hari tuh aku g Giant, puas aku carik, xjumpe.
Tapi masa aku g Yummie Bangi, ada die jual cume aku tak beli jek sebab lepas tuh nk g holiday lagi.
Takut die lembik.

Rasa macam nk carik tortilla nih lagi Rabu dan Khamis.
Kebetulan esok ada taklimat induksi kat Seremban.
Boleh la pergi Tesco pulak nk beli si tortilla nih.

Syok la rasanya berdasarkan vids di bawah. Yela, masak untuk suami tersayang.
Tapi aku nk tambah, meat loaf n Chachos kegemaran No.1 suami.

Tak sabarnya nk pegi cari tortilla!

Harus KLIK di link ini : TryMasak - Video Resipi Tortilla Ayam

No comments: