Friday, June 3, 2011

Meluncur Dari Bangunan Sekolah

Hye olls.
Seperti yg semua sedia maklum, aku telah menge'post' risalah kemaafan tulus ikhlas aku untuk kengkawan yg meraikan perkahwinan gilang-gemilang tp tidak dapat dihadiri oleh insan hina ini.
Kerana apa???
Kerana ini semua.



Ini cikgu yang dedikasi. (Ahakz)
Dalam hati kecewa sebab tak boleh attend segala jemputan kengkawan.
Jadi nk hilangkan perasaan bersalah itu, kami semua mencuba sesuatu aktiviti yg boleh melepas segala tekanan.

Yeeha...Nk terjun bangunan.
Maklumlah seminggu tuh kami semua cikgu-cikgu berkampung kat sekolah sampai pukul 2 pagi siapkan perkara-perkara yg Jemaah Nazir nak masa pemantauan. At first nervous tp rasa excited tuh membuak-buak. Dulu masa study pernah cuba Flying Fox nih tapi landing atas rumput. Nih atas jalanraya kot. Terasa pedih tuuuut kalau terseret or salah landing. Heee...Ngeri!


Tengok tuh, dh muncul keberanian.





Okey. Alhamdulillah dh selamat landing. Hehe. Bebas dr kecederaan.
Wow, rasa macam aku dh tinggalkan segala perkara-perkara yg memenatkan masa ada di udara. Lega sangat.

Usai progam ni, ada lagi satu pengalaman baru aku kutip. Apa ekk??


Naik Fire Engine tuh. Best giler dok dalam nih. Kalah naik flight. Bomba dlm kecemasan giler punye selesa. Memang psycho btol. Yela tak nak bagi abang-abang bomba nerbes la katakan. Yg bawak kitorang nih, taknak bg kitorang nangeh la katakan, g la reround satu sekolah tuh pusing patah balik ke tapak camping.

Tengok la nih...suke laki aku jadi ahli bomba....

1 comment:

SurayaHarris said...

Pergh..best tu..mcm otroman sket masa pakai helmet tuh...hihi