Tuesday, November 30, 2010

Heran...

Heran betul aku bile upload gambo letak dlm diz blog gambo seolah-olah telah di resize.
Aku rase besar gak dh pixel gambo dlm DSLR tuh.
Heran gak aku bile aku banyak idea utk ditulis tangan aku ini tidak lah rajin mane tak tekan button ats lappy ini.
Aku keluar.
Keluar dr Bilik Guru jek.
Heran aku bile aku tgok board countdown SPM tuh tinggal 10 hari lagi.
Padahal dh berlangsung hampir 10 hari.
Baru aku teringat..Budak yg PIC tukar-tukar another day to go tuh sedang bercuti.
Hehehe..
Heran gak aku, kenapa aku suke lagu Indon krn lirik-liriknya yg seakan-akan santai.
Heran gak aku, diz November dapat backdated salary sempena pelantikan aku ke DG41 telah abeh gunakan walaupun Disember belum masuk lagi.
(Owh...aku gune semua buat beli barang hantaran aku dan Fadu..ko bayangkan jekla pe aku bg utk Fadu kan...)
Heran gak aku kenapa aku msti sangat bertungkus lumus perlu ada kat sekolah nih sedangkan cikgu-cikgu lain syok jek g bercuti sana-sini?
Heran gak aku kenapa aku dah plan nk buat macam-macam sempena pengabdian aku kt sekolah nih tapi tak sepenuhnya berjaya dilaksanakan?
Heran gak aku kenapa bahu aku semalam tergeliat. Sakit sangat, hilang bila tengok citer Ngangkung.
Heran gak aku kenapa paper Science tak buat ari esok iaitu Rabu...
Kalau dh selesai esok kan syok, aku pun leh balik awal n pegi jenjalan awal.
Heran gak aku..tinggal lagi 2 bulan for preparation..tp aku tak buat lagi sebarang tempahan kad dan door gift...
Heran..heran dan aku naik heran....

No comments: