Sunday, November 28, 2010

Klik..Klik Wedding Nana & Ijan

Salam.
Berakhir sudah minggu pertama SPM.
Tp tak bermakna dah abeh semua paper.
Paper teras kebanyakkannya dh selamat diperjuangkan.

Suppose to be my student should stay at the hostel. Memandangkan gap mase next paper adalah singkat.
Cuma agak xjadi coz both of their warden is not around the corner.
Kerana memenuhi undangan.
Cuti sekolah bermula maknanya bermula lah aktiviti memenuhkan jemputan dr kawan-kawan.
Umur skang is dh nk masuk 25 in this couple of days left.
Jadi memang logik la kawan-kawan senagkatan dulu dh nk menamatkan zamn bujang.
Dan aku juga telah menghadiri weddimg sepupu Fadhlullah di Kerayong, Pahang.
Meriah krn semua sedara mara (bakal sedara aku la tu..) ada dalam majlis.
Dari akad nikah smpila ke majlis langsung keesokan harinya.

Aku....
Biasala dlm proses membiasakan diri.
Ada juga peristiwa yg agak membuatkan aku malu smpi ke hari ini tidak dapat dikenang.
Tp, off record la.
Aku nk lupakan.
Harap-harap berjaya la..
So, malam tuh invited to be one of their camera woman.
Biase la tak pro..amatur pun xsmpi lg agaknye.
Baru belajar-belajar.
So, korang tgok jek la hasil gambar aku yg agak aku kurang puas hati.



In luv Nana yg comel dan Abg Ijan yg gagah....Tangan Seha tak flexible nk wat luv...


Barakallahu Lakuma Wa Baraka Alaikuma..Wa Jama'a Bainakuma Fi Khair..



Upacara memotong kek..


Comey kan Pn.Nana nih..dh puan la skang.

Gambo aku mane?
Mestila takde dh aku tukang snap all diz pic.
Takpela..tunggu la aku kawen nanti pueh gambo aku saje.
Nway, Selamat Berbahagia Nana & Ijan.
Selamat Melayari Bahtera Perkahwinan Dengan Penuh Ketabahan dan Kesabaran...

No comments: