Tuesday, June 29, 2010

Sticky Sticker

Semalam rasa sgt boring giler berada di sekitar kawasan sekolah...Rasa nk buat kurang ajar dgn melarikan diri dgn kereta dan pergi ke sesuatu tempat tanpa tujuan dan hala tuju..(sama je la kan). Jadi telah berniat untuk berhibur dan mencari ketenangan.

Lepas sekolah semalam terus bergegas ke Bahau dan telah pergi ke kedai banner. Banner untuk Open Day sekolah. Punye la lama di kedai printing banner..akhirnya terhasil la sesuatu yg sgt mengujakan hati. Sticker nama saya!!Prosesnya pun kami dh tahu....


This is the first stage of that process


Ready to cut

Dh siap potong n sdg dibahagi-bahagikan..

My name almost appear...Heeee

And at last...bergandingan dgn Amir Harris lg you...


After berjam-jam berada di kedai itu..kami telah decide utk menghibur hati di kara tak ok..Huhu.Kami yg terlibat itu adalah ak..Liyeh, K.Suk n K.Tim. Biaselah kami kelip2. Artis sekolah. Dan ak telah memaksa Fad utk join. u know whut..menyanyi pun kene paksa...Hehe. Memiliki suara yg comel pd ak utk lagu Alasanmu itu...Thnx for dat contribution tp seriously ak rasa lain apabila Fad nyanyi sbb xpernah dgr pun die mnyanyi2 walaupun scra bersahaja..... Sambil menulis entry ini...ak sdg mendengar dan sekali lagi menghayati lagu...Guru Pembina Negara Bangsa.