Sunday, August 7, 2011

Aku Gilakah?

Ditakdirkan demam di hari kelima berpuasa dlm perjalanan pulang ke Kuantan bertemu suami.
Malam tuh ke klinik dan menjadi peserta terakhir yang dirawat pada malam tersebut.
Suhu 39 darjah Celcius, doc dh nk bg aku MC dh. Tetapi malangnya keesokkan harinya adalah hari Sabtu. Pe point dapat MC ye x????

Nasib baik free kos rawatan sebab pergi klinik panel UMP.
Tp nk tahu apa yg giler????
Lepas makan ubat, aku tidur, bangun sahur, tunggu Subuh dan tidur balik.
Sampai kul 12.30 terbangun dan mandi.
Turun bawah tengok TV kejap. Nasib baik satu family g shopping yg ada tinggal aku dan suami jek.
Kul 1.30 aku dh naik bilik semula utk tidur. Tidur sampai pukul 5.30 ptg. Gilo!
Tak pernah segila ini tidur.

Sehingga ke saat ini, selsema masih tak kurang-kurang.
Doc kata kalau hari Ahad tak okey lagi dr aspek suhu dan keadaan sila kembali semula ke klinik utk diberikan rawatan. Hahahahaha...Yg part nih aku suke!

Cuma yg sedihnya matlamat aku untuk Ramadhan kali nih tercalar sudah krn tak dapat lengkap bertarawih. Kalau boleh nk ganti tarawih yg tertinggal sebab checklist aku dh cacat la. Aku tak suke kpd ketidaksempurnaan.......

No comments: