Monday, May 9, 2011

Baru Bayar Bil!

Aii....dahsyat giler berminggu tak hapdet blog.
Padahal banyak mende nk cerita nih.
Dh snap so many pic dh nih.
Alkisah..dh sebulan aku terbatuk-batuk sini dan sana tak berkesudahan.
Yang paling dahsyat serangan hebat adalah pd ketika aku tidur.
Tak boleh tengok aku senang betul la....

Kira..dh dua minggu jugak tak hapdet ini entry ye.
Bermakna dua minggu juga tiada di sekitar sekolah sebab first week busy latihan pusat olahraga, second week hantar my athletes ke Kejohanan Track & Padang Peringkat Negeri.
Sekaligus, teknikal comittee telah sebulat suara melantik aku sebagai jurulatih a.k.a juru letih.Auww...

Maka, sepanjang berada di sana, dapatlah aku hari-hari bersama pelajar aku minum Milo free sebab ada lori Milo datang.
Memang secara hebat aku mendapatkannya.
Seronok gile sbb cikgu dapat isi Milo dlm botol besar.

Hari ini barulah berkesempatan nk sampaikan medal n sijil kpd atlit aku yg menang.
Tahniah kpd Siti Nur Izzati walaupun sekadar meraih gangsa dlm acara yg kamu masuk, cikgu cukup rasa bangga. Maka cikgu telah mengarang ayat yg sinis ketika perhimpunan pagi tadi khas utk sape-sape yg dengki kt sukan kite nih.

Ya Allah...rasa sangat tak larat dan mahu tidur.
Kerja banyak pulak tuh.
Nih bukan sebab tak cukup tidur, tp memang tak larat sesungguhnya...
Oopss...gambar banyak plak kat kamera DSLR kt umah...
Takpe, ade time sy upload kemudian dengan entry lain yek...
Ook, nk sambung taip soalan Mid Year Exam.

Nak bagitaunya...last week, school tak dapat internet connection sbb tak bayar bil.
Skang dh boleh guna. So bolehla ade new entry.

No comments: