Monday, May 21, 2012

Tak Selesa..

Hye.
Salam Isnin.
Sabtu lepas check eG-Tukar.
Memang macam kambing btol keputusannya.
Tapi aku tak sedih sangat macam aku sedih last application tuh.
May be ade yang lebih penting aku mintak, aku dapat.
Heee...

Aku macam nk makan semua mende yang aku nampak.
Kadang-kadang aku siap bungkus kuih 2-3 ulas untuk aku kunyah-kunyah sebelum kelas.
Tp malangnya kuih tuh last-last school session aku buang dlm tong sampah.
Aku tak lalu makan....tak lalu sangat.
Kadang-kadang aku paksa menyumbatkannya.
Akhirnya, ia terkeluar jua dr tenggorok tekak aku nih.
Sampai aku fikir ade tak nutrien yg sempat terserap nih. Risau betul....

Moga aku kembali normal.
Namun kalau ini dugaannya sbg iringan pemberian ini..
Aku redha...=)

1 comment:

amirah sharif said...

hehe..biase r 2 jat...smoga lbh tabah n get ready utk hr2 mdatang :)